۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

خاتمی که احمدی نژاد را به ایرانیان قالب کرد چرا اکنون اینقدر ساکت است ؟

در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و در دور اول رای های احمدی نژاد در ساعت 5 صبح به یکباره حدود 700 هزار جهش پیدا کرد و البته این اضافه شدن رای واقعی نبود که نشانه آن هم اینست که بر خلاف همیشه که وزارت کشور آمار جدید را اعلام میکرد اینبار شورای نگهبان آمار را اعلام کرد و در حقیقت با اینکار شورای نگهبان وزارت کشور خاتمی را در عمل انجام شده قرار داد و طوری که به خاطر دارم خاتمی بلافاصله به وزارت کشور میرود ولی وزارت کشور بعد از دو ساعت تاخیر نتایج شورای نگهبان را تایید میکند .
همچنین دلیل دلخوری کروبی از اصلاح طلبان در سالهای بعد به همین خاطر بوده است که اینرا در مصاحبه با هفته نامه توقیف شده شهروند و در پاسخ به سوالی که دلایل سکوتش را پرسیده بود اینگونه بیان کرد که اگر چیزی میگفتم مانند تف سربالا بود .
حال سوال اصلی من اینجاست که آقای خاتمی که احمدی نژاد را با سکوت همیشگی خود و کوتاه آمدنهای همیشگیش در برابر جناح مقابل به ایرانیان قالب کرد و در حقیقت یکی از مسببان اصلی وقایع 4 سال اخیر بعد از خامنه ای و احمدی نژاد می باشد چرا اکنون اینقدر ساکت است ؟ آیا او سزاوار لقب بی غیرترین سیاستمدار تاریخ ایران نیست ؟

۳ نظر:

  1. khatami ghaleb nakard, man va shomai ke entekhabat o tahrim kardim ahmadi nejad ro be khodemon tahmil kardim, kash in dars ro hich vaght yademon nare, chon bahaye ziadi be khateresh dadim.

    پاسخحذف
  2. سوال : چرا انتخابات تحریم شد ؟ چرا مردم نا امید شدند و تحریم کردند ؟
    جواب : اشتباهات و بیعملی های خاتمی

    پاسخحذف
  3. آقای بهمنیار که طبل منم منمت گوش فلک را کر کرده، بگذار بگویم برایت که چه کسی احمدی نژاد را رییس جمهور کرد: اگر امثال شما "مطلعان" چهار سال بر طبل تحریم و این بازی های همیشگی نمی کوفتید شورای نگهبان با جرات کمتری دست به تقلب انتخاباتی می زد. حقیقت را نمی توان کتمان کرد. خواهی نخواهی 4 سال پیش حدود 12 تا 13 میلیون نفر به احمدی نژاد رای دادند.
    بنابراین به جای تهمت به خود به کسی که مرد اصلاحات ایران لقب دارد اندکی اندیشه کن؛ باشد که از غفلت برون آیی.

    پاسخحذف