۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

تفنگ بیهوش کننده



این مطلب را یکی از دوستان به نام نادر شاهین برای انتشار به من داده است که در زیر می آید
جنبش سبز ایران یک جنبش مسالمت آمیز است ولی لباس شخصی های جنایتکار اکثراً آنرا به صحنه ضرب و شتم جوانان ، زنان و حتی افراد سالخورده تبدیل کرده اند لذا برای دفاع شخصی ما نیز باید بفکر چاره باشیم . یک وسیله دفاع شخصی تفنگ بیهوش کننده است و این وسیله با تولید یک ولتاژ بالا مثلاً حدود دو هزار ولت باعث بیهوشی انسان یا حیوانات دیگر میشود . این ولتاژ بالا اگرچه باعث مرگ نمی شود ولی دستگاه تعادل و تفکر را برای مدتی متلاشی میکند .
اگرچه از این تفنگ بیهوشی بیشتر پلیس استفاده میکند ولی خیلی از افراد آنرا برای دفاع شخصی و در موقعی که مورد حمله افراد جنایتکار قرار میگیرند استفاده می نمایند . ( در فیلمهای هالیوودی زیاد از این صحنه ها دیدیم )
تفنگ بیهوش کننده یک وسیله ساده الکترونیکی است که آنرا با هزینه کم ( حدود چند هزار تومان ) میتوانیم شخصاً درست کنیم.
توجه داشته باشید که این تفنگ سبب مرگ نمی شود و فقط شخص مهاجم را بیهوش می نماید .
برای تهیه این تفنگ به یک باطری 9 ولتی و یک ترانسفورماتور کوچک که بتواند ولتاژ را مجدداً چند هزار ولت بالا ببرد نیازمندیم همچنین به یک خازن نیز احتیاج داریم که ولتاژ را در خود ذخیره کرده و بعداً بسرعت آنرا در بدن شخص مهاجم تخلیه نماید ، این تفنگ دارای دو الکترود است که وقتی این دوسر به بدن شخصی متصل می شود ( یا حتی بدون تماس نزدیک میشود ) شارژ الکتریکی را در بدن تخلیه کرده و شخص را بیهوش میکند.
در عکسهای زیر 5 روش برای ساختن این وسیله مفید آورده شده است ، لطفاً برای ساختن تفنگ بیهوش کننده از یکی از 5 مدار زیر استفاده نمایید .
برای بارگذاری روشهای دیگر و با کیفیت بالاتر تصویر ( گنجانده شده در یک فایل word ) به این لینک بروید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر